Kompresor střední výkonové třídy, určený pro použití v servisních nebo řemeslnických dílnách. Konstrukce: elektromotor 2,2 kW (-> včetně proudové ochrany, typ provozu: S3/60%),...
Kompresor střední výkonové třídy, určený pro použití v servisních nebo řemeslnických dílnách. Konstrukce: elektromotor 2,2 kW (-> včetně proudové ochrany, typ provozu: S3/60%),...
Kompresor byl posledni kus Ochrany kryt elektromotoru prilis prilehal k vrtuli chlazeni, drhlo to o sebe a rincelo. Vrtule jiz byla dosti obrousena, prislo mi to ze jsem koupil jiz jednou reklamovany a vraceny kus. Nicmene jsem kompresor potreboval, viko demontoval, diry na sroubky propiloval a cele namontoval povysunute od vrtule. Nyni kompresor tichy a pracuje jak ma
Kompresor střední výkonové třídy, určený pro použití v servisních nebo řemeslnických dílnách. Konstrukce: elektromotor 2,2 kW (-> včetně proudové ochrany, typ provozu: S3/60%), dvouválcový „V“ agregát s olejovým mazáním, řemenový pohon, řemenice s lopatkami pro optimální chlazení agregátu, velký kryt jako garance bezpečné práce se strojem. Vybavení: 2 manometry, 2 výstupy tlakového vzduchu (-> kovové rychlospojky), tlakový spínač, redukční ventil, pojistný přetlakový ventil, zpětný ventil, olejoznak, vzduchové filtry (2), 1,8 m přípojný elektrický kabel H07 RN-F. Tlaková nádoba: 50 l, ventil pro vypouštění kondenzátu, přední podpěra nádoby s gumovými patkami, velká plastová kola s gumovým běhounem/nastavitelné transportní madlo pro jednoduchou manipulaci. Celkové rozměry (d x š x v): 1.000 x 400 x 710 mm, hladina akustického výkonu LWA: 96 dB (A), elektrická ochranná třída: IP 20.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Kompresor byl posledni kus Ochrany kryt elektromotoru prilis prilehal k vrtuli chlazeni, drhlo to o sebe a rincelo. Vrtule jiz byla dosti obrousena, prislo mi to ze jsem koupil jiz jednou reklamovany a vraceny kus. Nicmene jsem kompresor potreboval, viko demontoval, diry na sroubky propiloval a cele namontoval povysunute od vrtule. Nyni kompresor tichy a pracuje jak ma